Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Wednesday 1 May 2013

Jehan Miskin Kahwin Gadis Korea? (Gosip Artis Malaysia)


Desas desus mengatakan Abang Jehan akan berkahwin dengan gadis korea ternyata benar dan mungkin akan melangsungkan perkahwinannya pada sabtu ini.

Pelakon tanah air kita Jehan Miskin ini akan berkahwin degan gadis korea. Wah.. menarik, Tahniah abang jehan. hehe. Mesti lawakan gadis korea yang digilai anak-anak remaja kini. Siapa tidak kenal gadis korea yang menjadi ikutan trend masa kini. Untung abang Jehan ni.

Harian Metro Rabu melaporkan jehan miskin akan berkahwin dengan gadis korea di Carcosa Seri Negara pada sabtu ini dan hanya menjemput 100 orang tetamu termasuk ahli keluarga dan teman rapat.

Petikan kata Jehan Miskin Dari Harian Metro :

"Buat masa sekarang saya tidak mahu bercerita lanjut mengenai percintaan saya, siapa gadis itu, di mana saya berkenalan dan sebagainya.

"Saya akan ceritakan segalanya nanti selepas selesai majlis pernikahan."

"Keluarga bakal mertua saya akan datang dari korea, ibu dan kakak saya yang menetap di amerika syarikat juga akan turut meraikan perkahwinan saya ini."

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...