Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Wednesday, 1 May 2013

Novel Bulan MEI - ANTHEM (Novel Menarik)


Novel Pilihan ni. Novel ni best, Jom lah beli. Rugi tak Baca :
Tengok Sinopsis Ni dulu. mana taw korang berminat gak. HEHE

silam :
Westernized.
Memang bukan budak perempuan biasa. Nur Dania Dashrin. Bukan dipanggil Nur, bukan dipanggil Dania. Hatta bukan dipanggil Dashrin pun. Jika ditanya tentang asal-usulnya dan rumahnya di mana, jawapannya mungkin Belgium, Romania, Austria, Perancis, Amerika atau India.

Selepas Silam :
Dulu, 'segalanya' yang mahu ditinggalkan tu ialah dunia canggung yang serba menyesakkan dan melemaskan. Dunia di mana pertembungan kepercayaan, prinsip, budaya, definisi dan erti langsung buat dia rasa dirinya salah sentiasa dan tak ada harga.
Sekarang, 'segalanya' yang bertanda gelap itu kini mahu dia ubahkan warnanya.


kini :
Kedegilan Dash untuk membuktikan bahawa dia berhak
untuk menjadi dirinya sendiri
tanpa mengikut acuan tipikal masyarakat keliling, membawa kepada satu perjalanan panjang yang merentas benua dari Malaysia, ke India, ke Scotland, dan tanah antara ketiga-tiganya.

***
HLOVATE kembali mencuit hati dan menyentuh jiwa dalam Anthem, dengan gaya bahasanya yang selamba dan ilmu yang dikongsi.


Penulis: Hlovate
ISBN: 978-967-0508-26-9
Harga: RM24.00 (Sem. Malaysia) / RM27.00 (Sabah / Sarawak)
Pesanan Online: mulai 26 April 2013

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...