Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Sunday 29 March 2015

Kerja Buat Duit Pendapatan

Disini saya ingin memperkenalkan Produk RCC2U Stevia Sweetener dan sesuai untuk mereka yang ingin menjana duit sampingan sambil menikmati pemanis semula jadi Stevia ini. Revolusi penukaran gula kepada Stevia semakin giat dijalankan, jadi yang terawal untuk potensi pendapatan yang hebat. Disini saya akan terangkan untuk anda fahami produk dan konsep perniagaan yang diusahakan oleh Syarikat RCC Global MArketing.

Kenali Syarikat RCC Global Marketing (JM0641090-T) merupakan sebuat syarikat bumiputera yang telah ditubuhkan pada 12.12.12 adalah pengeluar dan pengedar produk berasaskan minuman kesihatan yang bermutu tinggi serta bertaraf antarabangsa. Misi syarikat lebih tertumpu dalam membantu dan menyediakan platform terbaik agar lebih ramai usahawan-usahawan tempatan mampu menjana pendapatan sampingan serta mencapai kebebasab Kewangan.

Konsep Perniagaan Syarikat RCC2U
Satu gabungan konsep di antara sistem Networking + Trading + Consumer = Loyalty Program (ganjaran kesetiaan) yang sangat unik di mana ahli boleh memilih konsep yang
mana bersesuaian dengannya disamping mampu menghasilkan pendapatan yang lumayan dan berterusan jika diusahkan secara bersistem dan bersungguh-sungguh.

Loyalty Program adalah:
1. Program yang memberikan satu bentuk keistimewaan kepada ahli-ahlinya.
2. Membantu syarikat mengembangkan perniagaan mereka dan pada masa yang sama mengikat pelanggan untuk setia dengan mereka.
3. Ahli akan diberikan diskaun untuk setiap pembelian produk dan servis yang ditawarkan.
4. Promosi khusus dan istimewa untuk ahlinya.


Pelbagai cara mudah untuk mendapatkan pendapatan dari RCC Global Marketing dan peluang untuk menjadi JUTAWAN terbuka luas. Produk yang terlaris dan terhangat, revolusi penggunaan gula kian pupus. Keuntungan akan bertambah dan sumber keuntungan akan berlipat kali ganda. Sumber pendapatan RCC Global Marketing terhasil seperti dibawah :






Ianya adalah yang pertama di Malaysia, dengan hanya membeli Royal Sweetener Stevia untuk penggunaan sendiri sahaja. Anda akan diberikan mata ganjaran kesetiaan: Reward Point (RP).



Apa itu Stevia Sweetener?
Produk berasaskan ekstrak daun stevia yang mampu mengantikan 100% produk gula yang sedia ada yang dihasilkan daripada gula tebu yang memudaratkan kesihatan terutamanya penyakit Kencing Manis dan juga penyakit kronik yang lain. Stevia Sweetener mempunyai 300 kali ganda rasa gula dengan tiada kalori berbanding gula tebu...dengan setitis stevia sweetener bersamaan dengan 3 sudu besar gula yang biasa kita guna di pasaran sekarang. Pengguna boleh menggunakan Stevia sweetener dalam semua jenis minuman dan masakan mengikut citarasa sendiri tanpa bimbang akan kesan buruk seperti penggunaan gula tebu.

Apakah Khasiat Stevia Sweetener
1. Mengimbangi kandungan gula dalam badan
2. Menurunkan kadar gula yang terdapat dalam darah sesuai untuk penyakit KENCING MANIS dan HYPOGLYCEMIA
3. Melawaskan pembuangan air kencing
4. Meningkatkan kadar tenaga di dalam tubuh badan
5. Melicinkan dan memutihkan kulit serta awet muda
6. Membantu sistem penghadaman makanan
7. Membantu mereka yang mengalami masalah insomnia
8. Berupaya mengawal dan menurunkan berat badan (obesiti)
9. Mengurangkan masalah keradangan

Pakej dan Pelan Kelebihan ahli RCC juga, kita daftar sebagai pengguna, automatik kita layak menjadi pengedar gula Stevia ini.

Bagaimana ingin menjadi ahli RCC Global?
Kita hanya perlu membeli Pemanis Stevia RCC mengikut pilihan PAKEJ RCC GLOBAL:

Pakej SILVER
-          Harga : Harga : RM140 (WM) & RM145 (EM)
-          Dapat 1 kotak Royal Sweetener Stevia atau bersamaan dengan 3 botol
-          Memiliki 1 akaun RCC

Pakej GOLD

-          Harga: RM420 (WM) & RM435(EM)
-          Dapat 3 kotak Royal Sweetener Stevia atau bersamaan dengan 9 botol
-          Memiliki 3 akaun RCC

Pakej PLATINUM

-          Harga: RM980 (WM) & RM1015 (EM)
-          Dapat 7 kotak Royal Sweetener Stevia atau bersamaan dengan 21 botol
-          Memiliki 7 akaun RCC

Di atas adalah 3 Pakej RCC Global yang telah disediakan untuk tujuan pendaftaran ahli-ahli baru.

Jika anda ingin mendaftar sebagai pengguna sahaja, pakej SILVER sudah memadai. Namun begitu, jika ingin mendaftar sebagai pengedar Stevia RCC, anda dicadangkan untuk pilih PAKEJ GOLD & PLATINUM.

Kenapa pengedar perlu ambil pakej Gold atau Platinum? Ini kerana,  3 kotak dan 7 kotak masing-masing boleh dijadikan sebagai ready stock untuk diberikan kepada pelanggan yang berminat membuat pembelian segera. Selain itu, kepentingan memiliki banyak akaun RCC adalah mampu menjana pendapatan yang lumayan setiap hari. Jika anda lebih serius untuk bisnes Stevia ini, anda dicadangkan membuka Stokis Stevia RCC di daerah masing-masing setelah berdaftar sebagai ahli. Anda bukan sahaja untung sebagai pengedar, tetapi juga, anda untung runcit stokis.


P/s: Sila pilih pakej yang betul-betul bersesuaian dengan anda, sebabnya, Pakej ini TIDAK BOLEH UPGRADE. Saya sendiri memilih pakej Platinum sebab saya ingin serius berniaga Stevia.

PENDAFTARAN AHLI HUBUNGI : 018-284 8851 (MESSAGE/WHATSAPP/CALL)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...