Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Friday 3 May 2013

Amri Yahyah Seorang yang Pelik ! (Bola Sepak Malaysia)



Irfan Bakti Abu Salim menyifatkan Amri Yahyah seorang yang pelik kerana mampu menjaringkan gol dalam sudut yang mustahil dan ini di akuinya sendiri oleh amri dalam akhbar berita harian.

“Saya memang pelik dan saya akan buat benda yang tidak dijangkakan. Tetapi tidak kira apa yang saya buat, asalkan pasukan mendapat kemenangan dalam setiap perlawanan,” katanya ketika dihubungi semalam.

“Ini semua hasil kerjasama daripada seluruh pasukan yang memberikan komitmen dalam setiap perlawanan yang diharungi. Tidak kiralah dalam Liga Super atau Piala AFC, saya bersyukur dengan prestasi saya sekarang.

“Bagaimanapun, saya tidak mahu cepat berpuas hati dengan prestasi sekarang sebaliknya saya perlu bekerja lebih keras untuk meningkatkan prestasi semasa dan memperbaiki kelemahan yang masih ada,” katanya.

Amri Yahyah memang hebat dan luar biasa. respectlu brooo.. hehe.. =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...