Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Thursday, 2 May 2013

Tempat Menarik yang Mesti Dikunjungi Di Penang (Muzium Mainan)


Tempat Menarik yang mesti dikunjungi semasa di Penang. Rugi tak pergi. Masuk bukan mahal pun. murah je. Macam-macam mainan ada kat muzium ni. Siapa-siapa yang ada anak tu, bawak-bawak lah datang sini. Memang tak rugi. Best sebab aku memang fanatik dengan benda-benda ni. Macam nak amik bawak balik rumah je rasanya mainan-mainan ni. haha.. harga, masa dan alamat boleh lah tengok kat bawah ni.

Opening Hour:
Open daily from 9:00 am to 9:00 pm including weekends and Public Holidays.
Admission:
Adult : RM10 ; Children : RM6
Last Admisson at 8:30 pm.  
H/P: 6012-460 2096
Getting There:
Penang Toy Museum is located at 1370, Mk2, Teluk Bahang, 11050 Penang
Adult : RM10 ; Children : RM6
Last Admisson at 8:30 pm.  H/P: 6012-460 2096



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...