Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Sunday, 27 October 2013

Lawak Orang Tua

Hahahaha. serius lawak. biasa benda ni budak-budak je yang kena. kenapa dah tua-tua pun nak main benda-benda macam ni. kan dah melekat. apalah korang ni. tegelak-gelak aku tengok. dah tak ada permainan lain ke nak main bang? banyak lagi benda boleh buat bang oi. berniaga ke, tengok youtube ke. ngorat wanita hot k , xpun buat-buatlah solat sunat ke . ni main benda-benda ni pulak. haha. tapi pape pun pandaikan control macho bila ada orangkan walaupun dah melekat dekat situ. teruskan buat video-video lawak ok. seronok tengok. Jangan lupa masuk raja lawak k. aku nak cari lagilah video lawak. seronok tengok mencari video lawak.



http://www.youtube.com/watch?v=4on6nAHoIfs&feature=youtu.be

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...