Stevia Pengganti Gula Racun Putih

Thursday 31 July 2014

Suspek kes pukul diburu

Suspek kes pukul diburu

MUAR – Lima daripada 15 lelaki yang terlibat dalam pergaduhan di taman permainan sebuah perumahan di Pagoh, dekat sini, malam kelmarin ditahan polis untuk siasatan lanjut.

Ketua Polis Daerah Muar, Asisten Komisioner Azman Ayob berkata, suspek berusia lingkungan 20-an ditahan dalam beberapa serbuan rumah sekitar Pagoh bermula jam 11 malam hingga 10 pagi semalam.

“Usaha menjejaki saki baki kumpulan itu masih diteruskan  bagi mengenal pasti sama ada mereka terbabit dalam kumpulan kongsi gelap atau sebaliknya.

“Mereka disyaki terbabit mencederakan dua lelaki menggunakan senjata tajam sehingga menyebabkan keduanya dirawat di Hospital Pakar Sultanah Fatimah (HPSF),” katanya.

Azman berkata, salah seorang suspek menghubungi mangsa kira-kira jam 11 malam kelmarin dan memintanya pergi ke taman permainan taman di tempat kejadian.

“Mangsa lingkungan 20-an pergi ke taman itu seorang diri, sebelum didatangi kira-kira 15 lelaki lain yang menunggang tiga motosikal dan tiga kereta ke taman itu.

“Mangsa tiba-tiba diserang sekumpulan lelaki menggunakan kayu, parang dan topi keledar hingga lebam di seluruh badan,” katanya.

Katanya, abang mangsa dimaklumkan mengenai kejadian itu bergegas ke lokasi dan turut diserang sebelum semua suspek melarikan diri.

Beliau berkata, abang mangsa membuat laporan polis selepas mendapatkan rawatan di hospital berkenaan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...